F.A.Q.

1. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wij streven ernaar om je bestelling uiterlijk binnen 5 werkdagen te verzenden. LET OP: voor back- en pre-orders geldt een andere leveringstermijn. Kijk hiervoor bij het betreffende product.

2. Op welke manieren kan ik betalen?

Er kan betaald worden via:

– iDeal

– Paypal (let op: extra kosten van toepassing)

– Creditcard (let op: extra kosten van toepassing)

3. Welke bezorgopties zijn er?

De bestellingen worden verzonden per pakketpost met 18+ check, dit betekent dat alleen jij het pakket in ontvangst kunt nemen na het tonen van legitimatie die bewijst dat je 18 jaar of ouder. Na verzending ontvang je een track & trace nummer voor je pakket.

Bij elke bestelling worden de verzendkosten automatisch berekend.

4. Kan ik een product dat ik wil hebben ook komen ophalen en contant betalen?

Helaas is dit niet mogelijk.

5. Ik wil het door mij bestelde artikel retourneren; kan dit?

Artikelen kunnen binnen 30 dagen, mits er geen sprake is van gebruikssporen of het openen van de flessen, geretourneerd worden. Stuur hiervoor een mailtje naar info@celticdrinks.nl en wij voorzien je van een speciale retourlink en duidelijke informatie hoe te handelen. Kosten voor de retourzending komen voor rekening van de consument. Na ontvangst van de retourzending streven wij ernaar het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug te storten.

6. Ik heb een vraag over een artikel/mijn bestelling. Waar kan ik deze stellen?

Vraag het ons via onderstaand contactformulier en we komen hier doorgaans binnen 2 werkdagen op terug.